Σελίδες ιστοτόπου
Current course
Συμμετέχοντες
Γενικά
Μέρος Α΄ - Άλγεβρα
2ο Κεφάλαιο - Πραγματικοί Αριθμοί
3ο Κεφάλαιο - Συναρτήσεις
Μέρος Β΄ - Γεωμετρία
2ο Κεφάλαιο - Τριγωνομετρικοί αριθμοί οξείας γωνίας
3ο Κεφάλαιο - Μέτρηση κύκλου
Φάκελοι
Παιχνίδια
Ιστοσελίδες
Στόχοι του 2ου Κεφαλαίου - Τριγωνομετρία
Οι στόχοι του 2ου κεφαλαίου
2.1 Εφαπτομένη οξείας γωνίας
Οι μαθητές επιδιώκεται:
- να μπορούν να υπολογίζουν εφαπτομένες οξειών γωνιών με τον ορισμό και με τη χρήση του πίνακα εφαπτομένων
- να μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαπτομένη σε φυσικά ή πραγματικά προβλήματα
- να μπορούν να σχεδιάζουν μία γωνία της οποίας δίνεται η εφαπτομένη
2.2 Ημίτονο και συνημίτονο οξείας γωνίας
Οι μαθητές επιδιώκεται:
- να μπορούν να υπολογίζουν το ημίτονο και το συνημίτονο οξείας γωνίας σε ορθογώνιο τρίγωνο
- να μπορούν να σχεδιάζουν μία γωνία της οποίας δίνεται το ημίτονο ή το συνημίτονο
2.3 Μεταβολές ημιτόνου, συνημιτόνου και εφαπτομένης
Οι μαθητές επιδιώκεται:
- να μπορούν να υπολογίζουν το ημίτονο, το συνημίτονο και την εφαπτομένη με χρήση υπολογιστή τσέπης
- να γνωρίζουν τις μεταβολές ημιτόνου, συνημιτόνου και εφαπτομένς οξείας γωνίας
- να γνωρίζουν ότι δύο οξείες γωνίες με το ίδιο ημίτονο ή συνημίτονο ή με την ίδια εφαπτομένη είναι ίσες
- να χρησιμοποιούν κατάλληλα το ημίτονο, το συνημίτονο ή την εφαπτομένη, για να υπολογίζουν αποστάσεις σε πραγματικά προβλήματα
2.4 Οι τριγωνομετρικοί αριθμοί των γωνιών 30?, 45? και 60?
Οι μαθητές επιδιώκεται:
- να γνωρίζουν τους τριγωνομετρικούς αριθμούς των γωνιών 30?, 45? και 60?
- να χρησιμοποιούν το ημίτονο, το συνημίτονο και την εφαπτομένη γνωστών γωνιών για να υπολογίζουν αποστάσεις σε πραγματικά προβλήματα
2.5 Η έννοια του διανύσματος
Οι μαθητές επιδιώκεται:
- να κατανοήσουν τη διαφορά μονόμετρων και διανυσματικών μεγεθών
- να αποκτήσουν ευχέρεια με τα στοιχεία των διανυσμάτων
- να κατανοήσουν την έννοια του μέτρου ενός διανύσματος
- να γνωρίζουν πότε δύο διανύσματα είναι ίσα ή αντίθετα
2.6 Άθροισμα και διαφορά διανυσμάτων
Οι μαθητές επιδιώκεται:
- να έχουν ευχέρεια στην πρόσθεση και την αφαίρεση διανυσμάτων και να χρησιμοποιούν και τις δύο μεθόδους (πολυγώνου, παραλληλογράμμου)
- να κατανοήσουν την έννοια του μηδενικού διανύσματος
2.7 Ανάλυση διανύσματος σε δύο κάθετες συνιστώσες
Οι μαθητές επιδιώκεται:
- να μπορούν να αναλύουν ένα διάνυσμα σε δύο κάθετες συνιστώσες
- να χρησιμοποιούν την τριγωνομετρία για τον υπολογισμό των μέτρων των κάθετων συνιστωσών αν δίνεται το μέτρο του διανύσματος και η γωνία που σχηματίζει με μία από τις συνιστώσες
Τελευταία τροποποίηση: Σάββατο, 24 Ιανουάριος 2015, 5:22 πμ